2010年4月21日 星期三

[娛樂]開騷玩盡出事藝人 詹瑞文寸志雲開大話記招


開騷玩盡出事藝人
詹瑞文寸志雲開大話記招


詹瑞文化身陳志雲(小圖),並謂自己不及陳志雲厲害減掉 20磅,只減了兩磅,又指助手有請陳來看騷。阿詹與男扮女裝演員扮鄭中基和蔡卓妍開記者會,令人捧腹。
詹瑞文前晚演出舞台劇《真的等不了》,大講藝人開記者會的特色,指陳志雲的是飄式,陳冠希是收皮式,曹格則是死狗式。現場又播出陳志雲的記者會言論,最後阿詹說:「講大話嘅人永遠唔可以變真人 o架。」

詹瑞文一連八場舞台劇《真的等不了》前晚在演藝學院開鑼,向華強、向佐與女友 Race、 Rosanne等捧場。詹瑞文扮陳志雲出場,還有兩助手扮「 Wonder Bra Girls」,將韓文歌《 Nobody》改成中文詞。
後來阿詹用聲音扮 Steven陳志雲,與扮 Bon Bon崔建邦的演員上演「拆咪雄心」,拆掉面前一堆咪, Bon Bon不停說:「唔好驚唔好亂,唔好放棄。」 Steven就說:「唔好再講,係我講 o架。」又說:「真的假不了,假的 40秒。」然後又串連鍾欣桐、蔡卓妍和陳冠希等開記者會對白,阿詹說:「我真係太天真太儍,藝人係唔可以有自己私隱 o架,我會無限期退出娛樂圈、南極圈同北極圈。」

嘲陳冠希收皮

阿詹在台上強調:「話我報復佢(陳志雲)封殺我冇得上 TVB,家佢冇做,我有冇喺 TVB出現?冇嘛。每個人睇完陳志雲記招都產生唔同嘅情感,我就係『哦』,有啲人係『頂』、『嘩』。」然後他脷講粗口:「有啲人係四個字連埋, x你老味。」阿詹自稱是陳志雲 fans,陳發生事後,沒有驚沒有亂,他說:「我即刻打電話去演藝 book場,做咗呢個騷。」
阿詹直言記者會可令人起或跌,故想教人怎樣開記招,他說:「陳冠希頭耷耷咁,係收皮式。」然後扮曹格摸頭,並謂:「呢個係死狗式,側田唔會咁做,因為佢唔會除帽。」又扮陳志雲走來走去,說:「咁係飄式,似飄飄吓咁行路。唔好學呀,要學就學 tell them you are sick,博人憐憫你,其實啲人反口覆舌開記者會,係要用偽腔表達。」現場又播陳志雲在記者會上的言論,最後阿詹說:「好似童話裏面木偶咁,講大話嘅人永遠唔可以變真人 o架。」事後談到何時獲無綫解封,他說:「呢個係一個謎。」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts with Thumbnails

最新短片